ПІДШИПНИКИ КУЛЬКОВІ РАДІАЛЬНІ

ПІДШИПНИКИ КУЛЬКОВІ РАДІАЛЬНІ

Базова конструкція.

Витримують практично ті ж обороти що і відкриті підшипники.Такі підшипники із збільшеним радіальним зазором C3 використовують в якості стандартного вирішення для електродвигунів.

Комплектуються ущільненнями різного типу.
З стандартними ущільненнями контактного типу такі підшипники здатні витримувати дещо менші обороти ніж відкриті підшипники.
З ущільненнями, які мають низький коефіцієнт тертя, такі підшипники витримують майже такі ж звороти, як і відкриті підшипники.

Витримують велике навантаження завдяки більшій кількості кульок в підшипнику.
Виготовляються відкриті підшипники, з металевими захисними шайбами і з канавкою під стопорне кільце з зовнішньої обоймі підшипника.

Проводяться відкриті підшипники, із захисними металевими шайбами і з гумово-металевими ущільненнями.
Поставляються в комплекті з стопорним кільцем або без нього.

Дивіться також розділ "Y-СИСТЕМИ ТА корпусні підшипники".

Проводяться в розмірах метричних і дюймових.
Доступні підшипники з фланцем на зовнішньому кільцю.
Існують рішення з широким внутрішнім кільцем.
Виробляються з ущільненнями і без них.
Поставляються підшипники кулькові мініатюрні також з нержавіючої сталі.

Такі підшипники переважно проводяться з невеликими розмірами.

Підшипники з нержавіючої сталі витримують декілька менші навантаження, чим звичайні підшипники.
Проводяться відкриті, із захисними металевими шайбами і з гумово-металевими ущільненнями.
Такі підшипники мають хороші антикорозійні властивості для вологих середовищ.
У випадках, коли є контакт підшипників з більш агресивним середовищем, використовують полімерні підшипники, керамічні підшипники і підшипники із спеціальними покриттями.

Витримують температури до 350 ° С.
Підшипники SKF з позначенням VA201 мають сталевий сепаратор. Для температур до 250 ° С. Швидкість до 100 об / хв.
Підшипники SKF з позначенням VA208 мають графітовий сепаратор з сегментів. Для температур до 350 ° С. Швидкість до 100 об / хв.
Підшипники SKF з позначенням VA228 мають графітовий сепаратор у вигляді корони. Для температур до 350 ° С. Швидкість до 100 об / хв.

SNR з позначенням LT для температур до -60 ° С.

Використовуються для контакту з особливо агресивними речовинами.
Наприклад, полімерні підшипники можуть працювати при повному зануренні в кислоту.
Витримують значно менші навантаження, чим звичайні підшипники.

Виробляються без ущільнень.
Витримують великі навантаження, ніж однорядні підшипники.

Такі підшипники можна сплутати з радіально-упорними підшипниками.
Поставляються під замовлення, як спеціально підібрані пари.
DB варіант - O схема.
DF варіант - X схема.
DT варіант - схема тандем.

Монтуються з конічними втулками або на конічні вали.
Мають ті ж розміри, що і стандартні підшипники.
В позначенні використовують маркіровку з буквою "K".

Мають керамічні тіла кочення.
Витримують набагато більші обороти, ніж звичайні підшипники.
Працюють в умовах з поганою мастилом.

Були розроблені для запобігання пошкодження підшипників у результаті проходження через них електричного струму.
Такі підшипники виготовляються у варіантах: кулькові однорядні і роликові з циліндричними роликами.
Найпоширеніша модель з покриттям зовнішньої поверхні зовнішнього кільця підшипника - має позначення VL0241.
Модель з покриттям внутрішньої поверхні внутрішнього кільця підшипника - має позначення VL2071.
При відсутності можливості використання підшипників типу INSOCOAT.

Підшипники з антифрикційної полімерною матрицею.
Інноваційні рішення в області змазування підшипників.

Вбудований датчик реєструє:
-швидкість обертання;
-напрямок обертання;
-розпізнає навіть невелика зміна положення вала з кутом більше 1,4 градуса.

Економлять до 30% енергії завдяки використанню новітніх технологій.

Використовуються для більш надійної фіксації підшипників в корпусі.
Наприклад, в тонкостінних штампованих корпусах.
Такі рішення найчастіше використовуються в автотехніці.

"Тонкі" підшипники.
Виробляються в дюймових розмірах.
Підшипники використовуються в пристроях, де в першу чергу важливий невелика вага підшипника і компактна конструкція.
Використовуються в фото-та кіно-техніки, вимірювальних приладах, аерокосмічних пристроях.

Розроблені для випадків, коли стандартні ущільнення в підшипнику не забезпечують потрібної захисту.
Поставляються під замовлення.

Використовуються в хвильових генераторах.

Використовуються у високоточному обладнанні як спеціальне рішення.

Прецизійні підшипники.
Використовуються у високоточному обладнанні як спеціальне рішення.
Дюймові бессепараторные. Незважаючи на конструкцію зовнішнього кільця, такі підшипники вважають радіальними.
Використовуються в пристроях, де не потрібна висока точність.