Мотор-редуктора виробництва Росія, Італія, Китай
Наше підприємство ЧП "Стандарт комплект" пропонує вашому розумі мотор-редуктора різної модифікації від різних виробників.
Редуктор Черв’яток — один із класів механічних редукторів. Редуктори класифікуються за типом механічної передачі. Редуктор називається черв’яковим по виду черв’яка, що знаходиться всередині редуктора, що передує і перетворює крутий момент. Вінт, що лежить в основі черв’яка, виглядає, як хробак, звідси і назва. Черв'ячий редуктор може бути з однією або більше механічними планетарними передачами.
У черв'яковому редукторі збільшення крутого моменту і зменшення кутової швидкості виходного вала відбувається за рахунок перетворення енергії, вкладеної у високій кутовій швидкості і низькому крутючому моменті на вхідному валу.
Двигун з вбудованим черв'яком називають черв'яковим двигуном-редуктором.
Найбільш поширені одноступчасті черв’яки. При великих передатичних числах використовують або двоступчасті черв'яки, або комбіновані черв'яки-зубчасті або зубчасті редуктори. У одноступних черв’яків черв’як може знаходитися під колесом, над колесом, горизонтально з боків колеса і вертикально з боків колеса. Тут ви можете обрати схему черв’яка, яка визначає, чи слід використовувати компонівки. Черв' ячі редуктори з нижнім розташуванням черв"яка застосовують при v1 < 5 м/с, з верхнім - при v1 > 5 м/с. У черв' щоках з боковим розташуванням хробака смазка підшипників вертикальних валів важко.
У черв’якових редукторах для підвищення опору заїдання використовують більш в’язкі олії, ніж у зубчастих редукторах. При швидкостях ковзання Vск < 7...10м/с змазку черв'якових передач редукторів здійснюють окутання хробака або колеса в масляну ванну. Коли черв’як знаходиться внизу у ванні, його рівень масла повинен проходити по центру нижньої кульки або ролика підшипника гойдання, а черв’як має бути занурений у масло приблизно на висоту витка. Якщо підшипник і черв’як не занурюють у мастило, черв’яка на валу визначає мастило, що розбризкує кільця (крильчатки), які подають олію на черв’як і колесо. В червячных редукторах Vск > 7… 10 м/с застосовують циркуляційно-принудна мастила, при якій олія від насоса через фільтр і холодильник потрапляє в зону заціпеніння.
Звоните! Будемо раді Вам допомогти!
- Ціна: 1 000 ₴